مدیریت اکانت ادوردز

مدیریت و بهینه سازی اکانت ادوردز

تبلیغات کلیکی، می تواند ترافیک هدفمند تولید کند اما نیاز به تخصص و چونگی انجام آن است. برای بررسی تمام جوانب تبلیغات در گوگل شما قطعا به یک متخصص تحلیل تبلیغات در گوگل نیاز دارید.فردی که بتواند به دنبال راه‌های بهبود طرح تبلیغاتی و صفحه فرود شما باشد. ثمین ادوردز با داشتن کارشناسان متخصص و با تجربه در کنار شما می باشد. ما تصمین می دهیم نرخ کلیک را کاهش و نرخ بازگشت سرمایه شما را افزایش دهیم. پیشنهاد می شود مقاله آیا باید حساب گوگل ادوردز را خودتان مدیریت کنید؟ را مطالعه نمایید. این سرویس مناسب افراد یا شرکتهایی می باشد که از سرویس اکانت اختصاصی گوگل ادوردز استفاده می کنند و می خواهند مدیریت کمپین تبلیغاتی خود را به متخصصین ثمین واگذار کنند.

مدیریت و بهینه سازی اکانت ادوردز

مدیریت اکانت گوگل ادوردز

اگر سابقا اکانت گوگل ادوردز را خریداری کرده اید و میخواهید کمپین موفق تری داشته باشید، میتوانید با استفاده از این سرویس ، مدیریت اکانت گوگل ادوردز خود را به ما بسپارید تا متخصصان ثمین ادوردز حداکثر بهره وری را از کمپین تبلیغاتی برای شما ایجاد کنند.

سوالات متداول

آیا ثمین ادوردز آموزش تبلیغات در گوگل هم دارد؟

ثمین ادوردز کامل ترین مرجع تبلیغات در گوگل است. شما می توانید با استفاده از وبلاگ ثمین ادوردز راه اندازی کمپین و مدیریت آن را به طور رایگان به طور کامل فرا بگیرید

آیا ثمین ادوردز بر روی دامنه های .ir هم تبلیغات در گوگل را اجرا می‌کند؟

ثمین ادوردز میتواند حتی بر روی دامنه های IR و داخلی ایران نیز تبلیغات در گوگل را اجرا کند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با ثمین تماس بگیرید یا از طریق فرم مشاوره درخواست خود را ثبت کنید تا متخصصان تبلیغاتی ثمین با شما تماس بگیرند.

پلن‌های ماهانه مدیریت اکانت گوگل ادوردز

این سرویس، مناسب افراد یا شرکتهایی می باشد که سرویس اکانت اختصاصی ادوردز را از ثمین تهیه کرده اند یا از قبل اکانت اختصاصی ادوردز دارند. سرویس اکانت مدیریت شده ادوردز ثمین تمام مزیت های این سرویس را دارا می باشد.