درخواست مشاوره رایگان

درخواست مشاوره رایگان

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره تبلیغات در گوگل، لطفا فرم درخواست مشاوره رایگان زیر را تکمیل کنید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

درخواست مشاوره رایگان

راه های ارتباطی جهت دریافت مشاوره رایگان

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره تبلیغات در گوگل، لطفا فرم درخواست مشاوره رایگان زیر را تکمیل کنید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید یا می توانید از طریق تلفن، سوالات خود را مطرح کنید.

فرم درخواست مشاوره برای تبلیغات گوگل ادوردز

لطفاً نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید
لطفاً آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
لطفاً شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید
تصویر کپچا

سوالات متداول

چرا ثمین ادوردز را انتخاب کنیم؟

ثمین ادوردز، اولین مرکز تخصصی آموزش، مشاوره و انجام تبلیغات در گوگل می باشد که فعالیت خود را از سال ۸۹ آغاز نموده است. ثمین ادوردز، با دارا بودن نشان رسمی نمایندگی گوگل در زمینه تبلیغات در گوگل در ایران به عنوان پارتنر رسمی گوگل شناخته می‌شود. ما تا به امروز مقالات تخصصی فراوانی در زمینه دلایل استفاده از تبلیغات در گوگل، نقش تبلیغات در گوگل در برندسازی، روش های کاهش هزینه تبلیغات و افزایش بازدهی آن با هدف آشنایی صاحبان کسب و کارها در مرکز آموزش سایت منتشر نموده ایم. با توجه به سابقه ما در زمینه اجرا، مشاوره و آموزش این اطمینان به شما داده می شود که ما بهترین ها را برای مدیریت کمپین های تبلیغاتی شما داریم. اطمینان برندهای مطرح به ثمین، نوید آن را می دهد که به هدف اصلی خود که رونق  کسب و کار مشتریان می باشد رسیده ایم و هر روز با کسب دانش بیشتر و برنامه ریزی صحیح در این مسیر استوارتر خواهیم بود. راه اندازی کمپین تبلیغاتی خود را به متخصصین تبلیغ در گوگل ثمین واگذار کنید تا تبلیغ را بصورت بهینه و متناسب با هدف تبلیغاتی شما راه اندازی و راهبری کنیم. متاسفانه در ایران، بر خلاف سایر کشورهای دنیا، صاحبان کسب و کار تصور می کنند که  با راه اندازی حساب گوگل ادوردز توسط فروشنده های ارز در ایران و در اختیار گرفتن حساب  ادوردز خود، می توانند کمپین خود را راه اندازی کرده و مدیریت کنند که این کار بسیار زیان ده بوده و سبب می شود بودجه تبلیغاتی خود را هدر داده و تصور کنند که تبلیغات در گوگل بی فایده است. در صورتیکه اینطور نمی باشد و دلیل بی فایده بودن تبلیغاتشان، مدیریت ناصحیح کمپین می باشد. در سراسر جهان، صاحبان کسب و کارها توسط کارتهای اعتباری خود حساب ادوردز راه اندازی کرده و  مبلغی قابل توجه به متخصصین ادوردز پرداخت می کنند که  کمپین تبلیغاتی انها را در گوگل مدیریت و بهینه کنند و این امر سبب کاهش هزینه تبلیغات آنها و افزایش بازدهی تبلیغات آنها می شود. به شما پیشنهاد می کنید راه اندازی کمپین های تبلیغاتی خود را به  متخصصین  ما بسپارید و هزینه تبلیغات خود را هدر ندهید.

بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتری

بدلیل تخصص بالای کارشناسان ما  تا بحال این مورد رخ نداده است چون کارشناسان ما با  مشاوره صحیح، شما را به هدفتان خواهند رساند. اما اگر به هر دلیل پس از راه اندازی کمپین تبلیغاتی، تمایل به ادامه نمایش تبلیغات نداشته باشید می توانید با ارسال درخواست به ما اعلام نمایید تا کمپین شما متوقف شود. آژانس تبليغات اينترنتی ثمین هزینه مصرف شده برای تبلیغات شما را محاسبه و از کل مبلغ پرداختی کسر و مابقی را به حساب شما عودت می دهد.

تبلیغات در گوگل چیست؟

تبلیغات در گوگل یا گوگل ادوردز (Google AdWords) مناسبترین روش و مؤثرترین روش تبلیغات اینترنتی است. به کمک تبلیغات در گوگل آگهی وب سایت شما متناسب با بودجه شما در صفحه نخست نتایج جستجوی گوگل و سایتهای مرتبط با آن ( در صورت درخواست شما برای نمایش در شبکه نمایشی گوگل) برای کلمه های کلیدی مد نظر شما نمایش داده می شود. ثمین با توجه به زمینه کاری شما، کلمه های کلیدی و متن تبلیغات مورد نظر شما، وضعیت سایت شما و بودجه ای که برای کار تبلیغات در نظر گرفته اید تبلیغات کلیکی شما در گوگل را برایتان راه اندازی و مدیریت می کند. برای مشاوره و برنامه ریزی کمپین تبلیغات در گوگل خود با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد می کنیم  مقاله اختصاصی ثمین در مورد آشنایی با تبلیغات در گوگل است را مطالعه کنید.

محل نمایش تبلیغات در گوگل

تبلیغات گوگل در 2 جای صفحه نتایج جستجوگر گوگل با توجه به میزان هزینه در نظرگرفته شده برای هر کلمه کلیدی، میزان رقابت برای آن کلمه کلیدی، امتیاز کیفی کلمه کلیدی، میزان تناسب آگهی و کیفیت صفحه فرود نمایش داده می شود.

  • با رنگ متفاوت در بالای صفحه
  • با رنگ متفاوت در پایین صفحه
 محل نمایش تبلیغات در گوگل

محل نمایش تبلیغات در گوگل

مزایای تبلیغات در گوگل

  • قرار گرفتن سایت شما در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل در کمتر از 15 دقیقه به کمک متخصصین ثمین
  • امکان تعیین هزینه برای هر کلمه کلیدی به صورت جداگانه
  • امکان تعیین میزان بودجه روزانه کمپین تبلیغاتی در گوگل
  • پرداخت هزینه فقط به ازای کلیک بر روی آگهی ( گوگل به ازای نمایش آگهی، هزینه از شما دریافت نمی کند)
  • نمایش هدفمند آگهی فقط برای کسانی که کلمه کلیدی مد نظر شما را در گوگل جستجو می کنند.
  • امکان تعریف کلمه کلیدی، گروه آگهی، افزونه های تبلیغاتی بصورت نامحدود
  • امکان تغییر متن آگهی، کلمات کلیدی و سایر تنظیمات انجام شده در زمان فعال بودن کمپین تبلیغاتی
  • امکان دریافت گزارش شفاف از میزان کلیک برروی کلمات کلیدی، میزان نمایش تبلیغ و کلماتی که به واسطه سرچ انها بر روی تبلیغات شما کلیک شده است بصورت لحظه ای، روزانه، هفتگی و دوره ای
  • امکان تعیین مکان نمایش تبلیغ، می توانید اعلام کنید که فقط تبلیغات شما در کشور، شهر یا محدود جغرافیایی مد نظر شما نمایش داده شود
  • امکان تعیین زبانهایی که تبلیغ شما برای انها فقط نمایش داده شود
  • امکان تعیین ساعات نمایش تبلیغ
  • امکان نمایش تبلیغ با امکانات متفاوت در کامپیوتر دسک تاپ، موبایل و تبلت
  • نمایش تبلیغات شما بدون محدودیت زمانی تا وقتیکه شارژ شما تمام نشده است

پیشنهاد می کنیم مقاله اختصاصی ثمین در مورد 10 دلیل استفاده از تبلیغات در گوگل را مطالعه کنید.

آیا تبلیغات در گوگل برای کسب و کار من موثر است؟

این که گوگل ادوردز جهت تبلیغ در گوگل برای کسب و کار شما مؤثر است به عوامل مختلفی بستگی دارد. میزان رقابتی بودن کلید واژه هایی که در مزایده آن شرکت می-کنید و میزان تناسب این کلیدواژه ها با تبدیلات واقعی برای کسب و کار شما از این عوامل هستند. پول خود را روی کلمات کلیدی مناسب سرمایه گذاری کنید و طرح تبلیغاتی شما قوی و کلیک خور باشد.
تخصص آژانس تبلیغاتی ثمین ادوردز تبلیغ در گوگل است. طبق بررسی های ثمین ادوردز در مورد طیف وسیعی از کسب و کارها گوگل ادوردز بسیارکارآمد است. نکته اساسی این است که راه اندازی کمپین تبلیغاتی خود را باید به متخصصین تبلیغ در گوگل واگذار کنید تا تبلیغ رابصورت بهینه و متناسب با هدف تبلیغاتی شما راه اندازی و راهبری کنند. متاسفانه در ایران، بر خلاف سایر کشورهای دنیا، صاحبان کسب و کار تصور می کنند که با راه اندازی حساب گوگل ادوردز توسط فروشنده های ارز در ایران و در اختیار گرفتن حساب ادوردز خود، می توانند کمپین خود را راه اندازی کرده و مدیریت کنند که این کار بسیار زیان ده بوده و سبب می شود بودجه تبلیغاتی خود را از دسته دهند و انوقت تصور می کنند که تبلیغات در گوگل بی فایده است. در صورتیکه اینطور نمی باشد و دلیل بی فایده بودن تبلیغاتشان، مدیریت ناصحیح کمپین می باشد. در سراسر جهان، صاحبان کسب و کارها توسط کارتهای اعتباری خود حساب ادوردز راه اندازی کرده و مبلغی قابل توجه به متخصصین ادوردز پرداخت می کنند که کمپین تبلیغاتی انها را در گوگل مدیریت و بهینه کنند و این امر سبب کاهش هزینه تبلیغات آنها و افزایش بازدهی تبلیغات آنها می شود. به شما پیشنهاد می کنید راه اندازی کمپین های تبلیغاتی خود را به متخصصین ادوردز بسپارید و هزینه تبلیغات خود را هدر ندهید.

مدت زمان فعال شدن نمایش تبلیغات در گوگل چقدرمی باشد؟

پس از سفارش و ارسال اطلاعات توسط شما، کارشناسان ثمین اطلاعات ارسالی را بررسی کرده و پیشنهادات خود را به شما ارسال می کنند و بعد از تایید، تقریبا تبلیغات ظرف 15 دقیقه ثبت می شود. بعد از آن باید کمی صبر کنید تا گوگل تبلیغ را بررسی و فعال کند. بدلیل اینکه حساب تبلیغات ثمین از نوع همکاران رسمی و مورد تایید گوگل می باشد در بیشتر اوقات تبلیغ را در کمتر از 10 دقیقه فعال می کند.